Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania, na które możesz znaleźć odpowiedź dla siebie

Staramy się, aby zawarte informacje były na bieżąco dodawana i aktualizowane.

Zamówienia

Tak, na wszystkie produkty wystawiamy fakturę VAT. Pamiętaj jednak, że Twoim obowiązkiem jest zgłoszenie chęci otrzymania faktury podczas składania zamówienia. Jeśli podasz niekompletne dane, nasze biuro wystawi paragon. Zgodnie z obowiązującymi od 2020 r. przepisami nie mamy możliwości wystawienia faktury do paragonu, który nie zawiera numeru NIP nabywcy, dlatego jeśli nie zaznaczysz chęci otrzymania faktury przy składaniu zamówienia, nie otrzymasz od nas faktury VAT. Faktury zawsze załączamy do wysyłanego zamówienia, chyba że zażyczysz sobie inaczej. W przypadku stwierdzenia braku faktury zgłoś na to, a dostaniesz ją na adres e-mail podany w zamówieniu.

Jeśli faktura nie została jeszcze wystawiona - prześlij nam poprawne dane. Jeśli faktura została wystawiona na niepoprawne dane - prześlij nam notę korygującą do faktury, z poprawnymi danymi.

Skontatkuj się z nami mailowo pod adresem sklep@kams.com.pl lub telefonicznie (+48) 12 412-02-16 i przekaż nam taką informację. Jeśli przesyłka została już wysłana w takim wypadku możesz skorzystać z możliwości zwrotu lub odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera.

Wysyłamy automatyczne powiadomienia dotyczące statusu realizacji zamówień. Gdy paczka otrzyma etykietę przewoźnika, dostaniesz od nas numer listu przewozowego do śledzenia przesyłki. Status przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie, wyszukując po numerze listu przewozowego w systemie Twojego przewoźnika. Adresy stron znajdziesz w zakładce śledzenie przesyłki. Możesz też skontaktować się z infolinią przewoźnika (opłata wg stawki operatora) - w ten sposób szybko otrzymasz informację o statusie przesyłki.
GLS: +48 46 814 82 20 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 7:00-15:00).
Fedex: 801 002 800 lub +48 22 211 80 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00).
DPD: 801 400 373 lub +48 22 577 55 55 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-14:00).
InPost: 722 444 000 lub 746 600 000 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-22:00, w soboty w godzinach 8:00-21:00, w niedziele w godzinach 8:00-18:00 oraz w Święta w godzinach 8:00-16:00).

Nieodebrane zamówienia wracają do naszego magazynu i nie zostaną wysłane ponownie. Dział zwrotów dokona zwrotu środków za zakup. Aby otrzymać produkty, należy złożyć nowe zamówienie.