Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania, na które możesz znaleźć odpowiedź dla siebie

Staramy się, aby zawarte informacje były na bieżąco dodawana i aktualizowane.

Zamówienia

Tak, na wszystkie produkty wystawiamy fakturę VAT. Pamiętaj jednak, że Twoim obowiązkiem jest zgłoszenie chęci otrzymania faktury podczas składania zamówienia. Jeśli podasz niekompletne dane, nasze biuro wystawi paragon. Zgodnie z obowiązującymi od 2020 r. przepisami nie mamy możliwości wystawienia faktury do paragonu, który nie zawiera numeru NIP nabywcy, dlatego jeśli nie zaznaczysz chęci otrzymania faktury przy składaniu zamówienia, nie otrzymasz od nas faktury VAT. Faktury zawsze załączamy do wysyłanego zamówienia, chyba że zażyczysz sobie inaczej. W przypadku stwierdzenia braku faktury zgłoś na to, a dostaniesz ją na adres e-mail podany w zamówieniu.

Jeśli faktura nie została jeszcze wystawiona - prześlij nam poprawne dane. Jeśli faktura została wystawiona na niepoprawne dane - prześlij nam notę korygującą do faktury, z poprawnymi danymi.

Skontatkuj się z nami mailowo pod adresem sklep@kams.com.pl lub telefonicznie (+48) 12 412-02-16 i przekaż nam taką informację. Jeśli przesyłka została już wysłana w takim wypadku możesz skorzystać z możliwości zwrotu lub odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera.

Wysyłamy automatyczne powiadomienia dotyczące statusu realizacji zamówień. Gdy paczka otrzyma etykietę przewoźnika, dostaniesz od nas numer listu przewozowego do śledzenia przesyłki. Status przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie, wyszukując po numerze listu przewozowego w systemie Twojego przewoźnika. Adresy stron znajdziesz w zakładce śledzenie przesyłki. Możesz też skontaktować się z infolinią przewoźnika (opłata wg stawki operatora) - w ten sposób szybko otrzymasz informację o statusie przesyłki.
GLS:+48 46 814 82 20 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 7:00-15:00).
Fedex:801 002 800 lub +48 22 211 80 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00).
DPD:801 400 373 lub +48 22 577 55 55 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-14:00).
InPost:722 444 000 lub 746 600 000 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-22:00, w soboty w godzinach 8:00-21:00, w niedziele w godzinach 8:00-18:00 oraz w Święta w godzinach 8:00-16:00).

Nieodebrane zamówienia wracają do naszego magazynu i nie zostaną wysłane ponownie. Dział zwrotów dokona zwrotu środków za zakup. Aby otrzymać produkty, należy złożyć nowe zamówienie.

Zwroty i reklamacje

Zwrot w firmie Kams jest niezwykle prosty! Wystarczy, że odeślesz paczkę do naszego magazynu (Firma Kams, Opolska 12a 31-323 Kraków). Aby ułatwić proces, możesz wypełnić formularz zwrotu, co pozwoli na szybką identyfikację Twojej przesyłki. Pamiętaj o przestrzeganiu terminu na zwrot - wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w naszym regulaminie. Gdy Twój zwrot dotrze do naszego magazynu, otrzymasz powiadomienie.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Pamiętaj, że zwracany produkt musi posiadać oryginalne metki, oryginalne opakowanie i elementy zabezpieczające oraz nie może nosić śladów użytkowania. Wszystkie szczegóły dotyczące zasad odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie.

Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia od umowy, po otrzymaniu zwracanego produktu w naszym magazynie. Każdy zwracany towar jest sprawdzany pod kątem śladów użytkowania, a następnie kierowany do zwrotu pieniędzy. Zazwyczaj realizujemy zwroty w ciągu kilku dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, używając tej samej metody płatności, która została użyta do opłacenia zamówienia. Jeśli nie otrzymasz zwrotu w ciągu 14 dni, prosimy o kontakt!

Formularz zwrotu nie jest niezbędny, ale znacznie ułatwia identyfikację Twojej paczki w naszym magazynie. Jeśli nie będziemy mieć wystarczających informacji do przetworzenia zwrotu, skontaktujemy się z Tobą. Jeśli nie otrzymasz zwrotu w ciągu 14 dni, prosimy o kontakt – prawdopodobnie brakuje nam niezbędnych danych do realizacji zwrotu.

Możesz zwrócić produkt korzystając z opcji zwrotu produktu (jak to uczynić patrz wyżej), a następnie zamówić odpowiedni rozmiar, jeśli jest dostępny.

Przysługują Ci prawa z tytułu rękojmi, co oznacza, że w ciągu 2 lat od zakupu możesz złożyć reklamację na produkt. W celu złożenia reklamacji przejdź do zakładki "Reklamacje i zwroty". Na etapie składania reklamacji nie musisz wysyłać reklamowanego produktu do naszego magazynu; Dział Reklamacji poprosi cię o przesłanie formularza oraz odpowiednich zdjęć (reklamacje@kams.com.pl).O odesłanie towaru zostaniesz poproszony dopiero po rozpatrzeniu reklamacji. Warto również pamiętać, że producenci odzieży BHP przeważnie oferują roczną gwarancję na swoje produkty.

Aby złożyć reklamację, skorzystaj z naszego formularza w zakładce "Reklamacje i zwroty", gdzie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje. Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od zakupu, a my zalecamy zgłaszanie jej od razu po zauważeniu wady. Jeśli masz wątpliwości, czy możesz zareklamować wadliwy produkt, pamiętaj, że każdą reklamację traktujemy indywidualnie i z należytą starannością. Zgłoszenie reklamacji jest bezpłatne, więc jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, załóż zgłoszenie, a my zajmiemy się resztą! Na etapie składania reklamacji nie musisz wysyłać reklamowanego produktu do naszego magazynu; Dział Reklamacji poprosi cię o przesłanie formularza oraz odpowiednich zdjęć (reklamacje@kams.com.pl).O odesłanie towaru zostaniesz poproszony dopiero po rozpatrzeniu reklamacji. Warto również pamiętać, że producenci odzieży BHP przeważnie oferują roczną gwarancję na swoje produkty.

Produkty

Na stronie internetowej firmy Kams prezentujemy dostępności magazynowe produktów. Jeśli danego rozmiaru nie ma w ofercie, oznacza to, że aktualnie nie jest dostępny. Możesz napisać do nas w tej sprawie to postaramy się podać przybliżony termin dostępności.

Oczywiście, jeśli posiadamy tylko dostęp do tego produktu. W tym celu najlepiej pisać do obsługi sklepu: sklep@kams.com.pl

To świetny pomysł! Firma Kams BHP oferuje znakowanie odzieży poprzez haft lub nadruk (DTF, sublimacja, flock, flex oraz sitodruk). Aby umieścić swoje logo na odzieży z naszej oferty, przygotuj plik graficzny (.pdf, .cdr, .ai, .svg) i wyślij go na adres nadruki@kams.com.pl. Zamówienie produktów można złożyć mailowo - jeśli zamówiłeś już produkty i zapłaciłeś, skontaktuj się z nami, doliczymy do zamówienia brakującą kwotę. Natomiast, jeśłi jesteś w trakcie składania zamówienia, napisz nam informację w uwagach, oraz wybierz formę płatności przelew bankowy, aby nie musieć dwa razy opłacać zamówienia. Czas realizacji usługi zależy od dostępności produktów oraz wielkości zamówienia. Pamiętaj, że nie ma możliwości zwrotu znakowanej odzieży.

Płatność i dostawa

Tak, jednak w takim przypadku obowiązują wyższe koszty wysyłki i nie oferujemy darmowej dostawy.

Oferujemy kilka form dostawy, abyś mógł wybrać tę najwygodniejszą dla siebie! Wszystkie informacje na temat dostępnych opcji oraz kosztów dostawy znajdziesz w zakładce Koszty Dostawy.

Oferujemy kilka bezpiecznych form płatności, aby ułatwić Ci zakupy. Wszystkie szczegóły znajdziesz w zakładce Płatności. Płatność przez BLIK jest dostępna przy wyborze Przelewy24.

Jeśli nie nastąpiło przekierowanie do systemu natychmiastowych płatności lub przypadkowo zamknąłeś stronę przeglądarki, sprawdź e-mail czy nie masz informacji o rozpoczęciu płatności, jeśli tak to przejdź do płatności poprzez link w wiadomości. Jeśli nie masz żadnej informacji skontaktuj się z nami, aby wznowić płatność.

Pozostałe pytania

Wszystkie promocje znajdziesz w naszym newsletterze – zapisz się, korzystając z zakładki Newsletter! Informujemy również o promocjach na naszych mediach społecznościowych: Facebooku i Instagramie. Produkty atkualne na promocji znajdziesz także w zakładce Promocje

Nasze sklepy znajdują się w Krakowie! Pierwszy mieści się przy ulicy Opolskiej 12a, a drugi przy ulicy Pilotów 33. Pamiętaj, że asortyment dostępny w sklepach może być węższy niż na stronie internetowej. Aby upewnić się co do dostępności interesujących Cię produktów, skontaktuj się z naszymi doradcami na telefonicznie lub mailowo.

Staramy się, abyś znalazł wszystkie potrzebne informacje w sekcji pytań i odpowiedzi. Jeśli jednak nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem sklep@kams.com.pl Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać w ciągu 24 godzin.